bio + pizzaaaaaa



In time - Trailer

Tänkte först och främst bara berätta hur grymt glad jag blev när jag loggade in på datorn och såg alla dessa kommentarer, superkul fortsätt med att kommentera gott folk!
Tänkte snabbt berätta varför jag inte bloggat idag då jag inte haft tillgång till dator eller tid.. I morse bar det av till Lysekil för att spela match, vinst blev det! Därefter bar det snabbt tillbaka hem till bollhallen för att se damerna spela match, och därefter herrarna! Grymt ös på herrmatchen så det var askul!

Nu drar jag snart iväg med mina goa kompisar för att käka pizza och se på bio, In time ska vi visst se! Själv tycker jag den verkar grymt bra, vad tycker ni?

ha en bra kväll kompizzzzar
/ julia

Kommentarer
Postat av: Hejsanhoppsan

verkade asgrym, va asgrym :DDDD

2011-10-30 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0