Follow your dreams, until your heart falls apart


Ojojoj, titta vilken bild jag hittade på min dator, lalalalala!
Jag ser ut som ett lik, men det räknas inte, haha!
Svenska landslaget var i alla fall på träningsläger förra året innan VM, och då fick vi chansen att fotograferas med dem osv. Alltså är bilden runt ett år gammal! För er som inte vet så är det Dalibor Doder till höger!

Kom hem ganska nyss från distriktslags träningen, så just nu sitter jag och smaskar i mig en pastasallad, mumma!
Träningen var rolig, och riktigt go med riktigt goa brudar!
Inget speciellt planerat annars för idag, så det blir nog en del pluggande för min del!
Men nu ska jag istället sätta på ett avsnitt oth!
För er som inte vet så är det One tree hill, och jag tycker det är världens bästa serie, haha!
Just nu är jag på säsong 7, och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när jag sett klart alla säsonger.. (?)
Någon av er läsare som har en annan favoritserie som ni följer (?) tipsa mig!!

kramisar
/ julia

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

jaa det var verkligen en stor förändring i livet, har spelat sedan jag var sju år gammal.. Första gången jag drog korsbandet var på partille cup sommaren 2010.. sedan körde jag rehab för det i ett år ungefär.. så precis när jag fick vara med fullt ut på handbollsträningen nu i Maj så drog jag samma korsband igen, så läkarna säger ju att det inte komma hålla för handboll efter en andra operation igen. Så jag slutade ju nu i maj/juni. Så vid första skadan var jag ju 18 år, andra skadan var jag ju 19. Så det är riktigt segt faktiskt :(

2011-10-30 @ 16:28:02
URL: http://julialahti.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Det är bra här med! :)

2011-10-30 @ 17:24:01
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

är på en inspelning :)

2011-10-30 @ 17:45:15
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Hejsanhoppsan

Scrubs är en asgrym serie :DDDDD

2011-10-30 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0