Godmorgon?!


Godmorgon läsare!
Hade ställt klockan på 8.30 för att stiga upp för träning! Men istället ringer min underbara gosiga, superduper snälla mamma och väcker mig klockan 8.00 och säger "godmorgon, dags att stiga upp" trodde jag skulle få värsta dampet på henne, menmen, jag höll god min! Inte nog med detta, när jag sen försöker somna om så går ju självklart inte det, åh vad min morgon började bra känner jag!
Nej, nu har jag inte tid att sitta vid datorn mera, frukost go!
Eller förresten, vad brukar ni äta till frukost?
Själv är jag en riktig matslukare så jag äter det mesta, haha..
Som när vi ska ha match på morgonen brukar jag laga en frukost med blodpudding, stekt korv och stekt ägg, yummi!
Men min vanliga frukost består av Yoghurt och flingor och en macka, och självklart alltid ett glas dryck till det!

Nu måste jag rusa, tjingeling badring!
/ julia

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

Nee jag gick vanligt gymnasium. Just den tiden när man skulle välja gymnasium så var jag lite halv trött på handbollen faktiskt, men nu i efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte valde det :)

2011-10-31 @ 08:49:09
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0