nails

Hej, dålig uppdatering från min sida.. Igen! Men har inte haft någon ork eller tid i veckan.
Jag har fått massa frågor om hur man gör så som jag och Sandra fixade våra naglar.. Så jag tänkte jag skulle förklara det nuuuuuu! Visar bilder längst ner.

Ni behöver:
Ett ljust nagellack
En tidning
Handsprit
Tops (inte nödvändigt..)
Genomskinligt nagellack
Tålamod

Steg 1:
Börja med att klippa ut 10 små bitar från en vanlig tidning som t.ex. GP. Det är trycket på naglarna..
Måla alla naglar med en ljus färg och låt det torka. HELT!!

Steg 2:
När färgen har torkat så tar ni tidningsbitarna och doppar eller smetar på handsprit.
Tryck pappret mot nageln och håll kvar en stund, 10-15 sekunder ungefär!
Ta bort pappret och voilá, så har den svarta texten fastnat på nageln!

Steg 3:
Måla på med det genomskinliga, så håller det bättre. Plus att det är snyggt!

1:


2:


Resultatet, 3:



Hoppas det hjälpte och att ni fattade.. Fråga gärna om något är oklart! < haha.. 
Now: time for some O.C before bed, bye!
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0