Plugg, plugg och ännu mera plugg..


saknar tiden..

Jag tror jag drunknar i alla dessa fördjupningar och läxor snart..
Fick reda på idag att vi hade so till nästa vecka och inte vecka 45, suck..
Har alltså 3 stora fördjupningar till nästa vecka, och sen en kvar till efter lovet..
Jag har knappt kommit igång med dem, jobbigt läge..
Får försöka hinna med lite nu i helgen så jag kommer igen..
Men det lär jag ju ändå inte hinna eftersom sm för b-flickor spelas i helgen på hemmaplan!
Kom igen nu brudar, nu kör vi!
Kan även skvallra lite om att vi är tippade att komma tvåa i gruppen, hihi!
Nu måste dra mig ut mot bollhallen för första träningspasset för idag! Troligtvis dubbelpass, ett nu med f97 om en timma och sen ett senare i kväll med a-flickorna!

/ julia

Kommentarer
Postat av: DR

Trevlig helg ♥

2011-10-22 @ 15:59:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0