segertåget tuffar vidare

Hemma efter två underbara dagar i halmstad!
Är jättetrött osv så det här får bli ett snabbt inlägg..
Vi vann första matchen på lördagen mot Halmstad, därefter förlorade vi mot Lugi (skånes bästa a-flick lag), men förlorade endast med fem bollar tror jag det var..
Efter två matcher var vi trötta och det var dags för käk och åka vidare till John Bauer gymnasiet där vi skulle bo..
Maten vi fick var lagad av elever från kocklinjen på JB, vilket resulterade grymt god mat!
Idag vann vi båda våra matcher vilket resulterade vidare till steg tre, göttkött!
go shk!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ska försöka bättra mig med bloggningen, tråkiga och få inlägg har det varit från min sida ett bra tag nu..
Men nu när skolan börjat så blir tiden knapp, dessutom tränar jag en hel del handboll!
Känner att mina dagar ser likadana ut skola - plugga - träna - plugga - sova och självklart äta därimellan!

Hade inte med mig någon kamera så därför får ni heller inga bilder, men hoppas på att några bilder kommer ut från de andra tjejorna snart så jag kan snatta några (a)

kram på er
/ julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0