Usch, fy och blä


nejmen usch vad äckligt att ligga på en strand i thailand nu och känna hur solen bränner och sen bara slänga sig i vattnet, usch!
Vad som helst är väl bättre än det eller?!
Istället beger jag mig snart ut till mitt paradis, jajemen, just bollhallen!
Vad går upp mot lite handboll såhär på måndags morgonen?!
Dock lockar stranden i thailand liiiiite grann, menmen, jag har mitt paradis här hemma som sagt, trots att det inte är lika varmt..
Handbollsträning, go!
Någon av er läsare som ska ut och resa, och isåfall var?

kramizzzzz
/ julia

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

Skolan är självklart viktig och jag tror inte att man ska satsa ENBART på att bli elithandbollsspelare. I dagens handboll så kan man spela tills man är ungefär 30-40 år samtidigt som man inte tjänar speciellt mycket på att vara handbollsproffs. Så efter handbollskarriären så måste man antagligen fortsätta jobba eller sysselsätta sig med någonting annat. Så om jag vore du, så skulle jag satsa på att få med både och. Vet du vad Katrinelund är i Göteborg? Där kan du läsa en naturvetenskaplig- eller samhällsvetenskaplig linje samtidigt som du har handbollsinriktning, då får du både den maximala utbildningen samtidigt som du kan elitsatsa på handbollen. För om man tillexempel skulle bli skadad eller något sådant och inte kan fortsätta med handbollen så har man ändå en bra utbildning och kan fortsätta läsa på en högskola eller liknande efter studenten även fast man satsat 100% på handbollen. Eller om man faktiskt blir handbollsproffs så har man ju också bästa underlaget för att bli det när man faktiskt gått handbollsinriktning. Så ja, nu i efterhand så skulle jag läst en naturvetenskaplig linje på katrinelund om jag fick välja om :) Så tänk på att du faktiskt inte behöver välja antingen eller utan du kan faktiskt få med både och! :D

2011-10-31 @ 09:58:05
URL: http://julialahti.blogg.se/
Postat av: reb och eve

A: Hey tjejer! Grymt kul att höra, sånt gör oss riktigt glada! :D



Jag antar att ni menar där uppe i fliken? Det är enkelt. Gå in på inställningar. I 'bloggnamn' skriver ni vad ni vill att det ska stå där. Vi har skrivit 'WLIF', sen under beskrivning skriver ni vad ni vill ha där. vi har skrivit 'rebecca/evelina' där.



Vill ni sen att det inte ska synas i headern så går ni in på kodmallar. Leta upp:

<div id=”header”>

<h1><a href=”${BlogUrl}”>${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>

</div>



När ni har hittat det så tar ni bort:

<h1><a href=”${BlogUrl}”>${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>



så ni bara har kvar:

<div id=”header”>

</div>



Hoppas jag har hjälpt er med det ni ville ha hjälp med och att ni förstår hur jag menar! Lycka till & tack för komentaren! :D /reb

2011-10-31 @ 11:01:49
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0