bästemarcus

Marcus ville att jag skulle skriva ett inlägg om honom, så jag får väl ta och göra det.

Marcus är världens starkaste kille jag känner. Han är asbiff och rålång. Han kan krossa en med hans två händer. SÅ PASSA ER!
Han kanske låter farlig, men det är han inte. :)
Jag slår lätt ner honom, även nu när jag är skadad!
Så egentligen är det mig ni ska passa er för. Got it?

Men tillbaka till Marcus..
Han är världens roligaste människa, precis som en bror. Vi skojar hela tiden och pratar om allt.
Han sitter också och nyser i skype just nu, mysigt.
Jag & Marcus är också världens bästa team! Och vi har världens bästa handslag!
"white man - black man - batman - spiderman - superman - pacman - fatman". SLÅ DEN NI!! :@

Jaja, jag ville bara säga att Marcus är bäst i hela världen, så puss på dej Marcus Parcus Bästis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


/ ellen

Kommentarer
Postat av: Marcus :D

Haha xD

2011-09-30 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0