busy day

Hej! Seg bloggning från min sida, jag vet.. Men har inte haft någon ork att blogga det senaste.. + att min laddare är fortfarande konstig.. Men har fått låna en i helgen, så det är super! :)
Kommer också försöka börja blogga mycket mer nu!

Är inte i skolan idag, eftersom jag vaknade i morse och hade riktigt ont i min vad i det opererade benet. Så vi åkte in till Kungälvs Sjukhus Akutmottagning och har spenderat morgonen där. Ska strax åka till det sjukhuset jag opererades och kolla med ultraljud om jag har fått en propp, vilket de tror. Skit!!
När allting började gå så bra, så ska det skita sig såhär.. Fan..

Funkar inte att lägga upp bilder, men bloggar mer när jag kommer hem!
Hörs då, puss.

/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0