fever in the house

Kom hem från sjukhuset för några timmar sen (har bara inte orkat blogga..). Jag hade ingen propp, utan det var "normalt" att mitt ben ser ut som det gör.. Och för er som inte vet, så är min vad i nästan samma storlek som mitt lår.. Känns det som. ]:
Och så är det blått lite överallt, svullet ÖVERALLT och så är jag röd där jag har som ondast. Är också riktigt varm där jag har ont.. När smärtan är som värst, så känns det ungefär som att någon sticker en kniv i benet och sen typ "rör om".. Gör fruktansvärt ont faktiskt.. Men jaja, jag ska inte klaga mer! :]

Fotboll på TV, Sverige - Ungern. Någon som kollar? Det gör jag i alla fall ;)

Nu ska jag kolla vidare, men jag gör nog ett inlägg snart om vilka bloggar jag läser. Så håll utkik! :]


Känns nästan som jag bor på sjukhus nu för tiden. Spenderar mer tid där, än vid älskade bollhallen. Sjukt..

/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0