humor

Hur ser man att en bil kommer från Turkiet?
- På vindruteturkarna

Hur ser man att en bil kommer från Polen?
- Pålacken

Hur ser man att en bil kommer från Tyskland?
- Det germanynte (det gör man inte)

Hur ser man att en bil kommer från Spanien?
- Växellådan är manuell <- vanligt namn i Spanien..

Hur ser man att en bil kommer från Jamaica?
- På reggaestreringsskylten

Hur ser man att en bil kommer från Kina?
- Det är en riktig rishög

Satt och asgarvade åt detta på SO:n.. Det roliga var att jag snackade om bil-skämt med Marcus.. Så ställer jag frågan om Turkiet, så sitter Julia mittemot och säger "det ser man väl på registeringsskylten eller?". Hon visste alltså inte att det var ett skämt.. haha!
När jag kom hem från skolan, så hade mormor köpt ett nytt objektiv till mig! SÅ GLAD! Macro, så nu blir det mycket fotande i höst, iiiiiiih!

Härligt med torsdag förresten. Särskilt på kvällen, när alla läxor är gjorda och man bara kan slappa. Har dock matte-prov i morgon, så ska lägga mig och läsa lite om det senare.. Like you care, huh.
Tokkär i bilden!


Tagga idol om 20 minuter ungefär, wohoo!
/ ellen

Kommentarer
Postat av: Moa

P U S S <3

2011-09-30 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0