jag gråter bara i regnet

Hey allihopa! sitter just nu i soffan och "pluggar".. Låter världens bästa låtar spelas på spotify samtidigt. Har hemkunskapsläxa tills i morgon och jag har inte börjat än.. Men man ska ändå bara läsa, så det är nog inga problem!
Var jätteopepp på att plugga förut. Orkade verkligen inte.. MEN så kommer min underbara moder hem och har med sig en pippi-tröja till mig!! Blev helt otroligt glad, så då blev det helt plötsligt lite roligare att plugga. Bara därför.


Dåliga cam-bilder, men ni får stå ut.

Ska nog ta och bege mig tillbaka till mitt pluggande, sen blir det träning. Cykla i jag vet inte hur länge.. Men ett tag blir det i alla fall.

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0