stupid iphone

MIN IPHONE FUNKAR IGEN, YIPPIE!

MEN..
När jag kom till torp igår för att kolla mobilen så säger tjejen inne på telia "mobilen är ju urladdad.." fatta vilket damp jag fick då eller, den dog bara sådär när den var fulladdad sen när den dött laddade jag den i nästan 48 timmar. Ändå säger tjejen inne på telia att det är det som är felet, suck!
Åkte hem och testade laddaren och självklart funkar den, dumma iphone!
_________________________________________________________________________________________________

Kom i alla fall nyss hem från en domarutbildning som vi alla var tvungna att gå, som var i 2 timmar men inte ens är färdig ännu, så vi måste tillbaka igen, suck! Borde egentligen plugga lite NO nu för jag har prov på torsdag, men det får vänta tills imorgon, hehe!
Nu ska jag fortsätta mysa och kolla på idol!

/ julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0