Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Oj, jag har flera. En av dem är att jag lätt klagar på domaren, då jag blir irriterad pga hans/hennes domslut. Jag vet egentligen inte varför och under matchens gång känns det okej och naturligt om han/hon är dålig. Men sedan efter matchen händer det ofta att jag skäms över mitt beteende mot domaren.

En annan ovana jag har är att om en nagel har en skarp kant jag vill bli av med orkar jag inte gå till badrummet för att klippa nageln. Utan istället biter jag bort nagelbiten jag vill justera.

Sist men inte minst så är jag en sockergris av dess like. Om vi har godis/kakor hemma så går jag gärna och småäter istället för att äta en frukt eller ordentlig mat. Detta är något jag ska försöka förbättra under 2012.

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0