Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


Jag kan verkligen inte välja.. De här två filurerna är mina absolut närmsta vänner. Jag har flera andra kompisar som står mig lika nära, men de här två är dem jag står absolut närmast. Moa & Ellen. Vi glider isär men klarar det alltid, vi behöver inte prata för att förstå varandra. Vi har upp och ned gångar precis som alla andra, men när skon väl klämmer så finns vi alltid där för varandra. Ni är helt fantastiskt underbara. Jag vet att jag kan vara den mest plågsamma och mest efterblivna människan på jorden, men ändå respekterar ni mig som jag är. I sexan var vi tightare än någonsin. Vi var och vi är verkligen de tre musketörerna. Vi gjorde allt tillsammans och fanns alltid där för varann. Vi planerar att åka på resor tillsammans och jag hoppas verkligen att det vi säger och planerar någon gång kan bli av!
Jag har världens bästa vänner.
Jag älskar er mina bruttor.

/ julia

Kommentarer
Postat av: Moa

love you gays! <3

2012-01-03 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0