Söndag 1 januari 2012



Ojojoj, 2012. Egentligen känns det väl inte så speciellt med 2012 mer än att det sägs att jorden ska gå under om cirkus 364 dagar (vilket jag verkligen inte tror på, men vem vet..) Självklart är det en del små förändringar som att man blir äldre. Man säger varje år saker som, det här ska bli mitt år, en ny början, nya möjligheter och blablabla. Egentligen känns det som om det är en sak man bara säger, varje år slutar på ungefär samma sätt, man säger att nästa år ska bli bättre och blablabla.. Jaja, man får la göra som man själv vill.. Nyårslöften känns också lite överskattat, det är samma löften varje år "jag ska börja träna mera", "sluta äta godis" och "sluta småäta sötsaker" osv osv.. Trots allt detta så säger jag som alla andra, om nu jorden ska gå under får vi fanimej göra 2012 till ett minnesvärt år, let's go everyone!
Jaja, nog tjatat om detta..
Hur firade ni nyår? Skjöt ni några raketer?

Jag firade nyår tillsammans med mina kusiner och deras föräldrar, morfar och familjen. Det var super mysigt, vi åt tre rätters, lekte lekar, tittade på alla fyrverkerier och myste järnet. Något nytt för i år var att vi klädde ut oss två och två så skulle de andra gissa vilka man var, haha. Vår släkt är nog den goaste som finns, haha. Jag sov i alla fall över hos mina kusiner i natt så kom mami och papi och hämtade mig och min lillasyster idag. Jag tycker nyår verkligen är übermysigt, umgås med nära och kära, titta på alla vackra fyrverkerier, äta god mat och bara umgås. Ta vara på det sista av året, 2011 kommer aldrig tillbaka. Vi kommer inte kunna ändra på det som hänt tidigare, bara det som kommer att hända.
Nog pratat.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA
/ julia

Kommentarer
Postat av: Marcus

*354 ifall man nu ska tro det

2012-01-01 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0